ទស្សនាវដ្តីរចនា
ទស្សនាវដ្តីរចនា
ភោជនីយដ្ឋានចិន

Pekin Kaku

ភោជនីយដ្ឋានចិន ការជួសជុលកែលម្អថ្មីរបស់ភោជនីយដ្ឋានភីកឃី - គូគុផ្តល់ជូននូវការបកស្រាយឡើងវិញនូវអ្វីដែលភោជនីយដ្ឋានស្តាយនៅទីក្រុងប៉េកាំងអាចបដិសេធការរចនាបែបបុរាណដែលមានលម្អដោយលំអៀងទៅនឹងស្ថាបត្យកម្មសាមញ្ញជាងនេះ។ ពិដាននេះមានរូបរាងក្រហមអរអរដែលត្រូវបានបង្កើតឡើងដោយប្រើខ្សែវែងប្រវែង ៨០ ម៉ែត្រខណៈដែលជញ្ជាំងត្រូវបានគេព្យាបាលជាឥដ្ឋសៀងហៃបែបបុរាណ។ ធាតុវប្បធម៌ពីបេតិកភណ្ឌរបស់ចិនរាប់លានរួមមានអ្នកចម្បាំង Terracotta, Red hare និងសេរ៉ាមិចចិនត្រូវបានគេរំលេចនៅក្នុងការបង្ហាញតិចតួចដែលផ្តល់នូវវិធីសាស្រ្តផ្ទុយទៅនឹងធាតុតុបតែង។

ភោជនីយដ្ឋានជប៉ុន

Moritomi

ភោជនីយដ្ឋានជប៉ុន ការផ្លាស់ទីលំនៅរបស់ម៉ូរីទីមដែលជាភោជនីយដ្ឋានផ្តល់ជូនម្ហូបជប៉ុននៅជាប់នឹងបេតិកភណ្ឌពិភពលោកហេមីជីខាសបានស្វែងយល់ពីទំនាក់ទំនងរវាងរូបធាតុរូបរាងនិងការបកស្រាយស្ថាបត្យករបុរាណ។ ទីធ្លាថ្មីព្យាយាមបង្កើតគំរូប្រាសាទថ្មប្រាសាទឡើងវិញនៅក្នុងសម្ភារៈផ្សេងៗរួមមានថ្មគ្រើមនិងប៉ូលាដែកថែបអុកស៊ីតខ្មៅនិងម៉ាតាតាមី។ ជាន់មួយធ្វើពីក្រួសធ្វើពីជ័រតូចៗតំណាងឱ្យប្រាសាទប្រាសាទ។ ពណ៌ពីរពណ៌សនិងខ្មៅហូរដូចទឹកពីខាងក្រៅនិងឆ្លងកាត់បន្ទះឈើដែលតុបតែងទ្វារចូលទៅកាន់សាលទទួលភ្ញៀវ។

រូបចម្លាក់សាធារណៈ

Bubble Forest

រូបចម្លាក់សាធារណៈ ពពុះព្រៃគឺជារូបចម្លាក់សាធារណៈមួយដែលធ្វើពីដែកអ៊ីណុកធន់នឹងអាស៊ីដ។ វាត្រូវបានបំភ្លឺដោយអំពូល LED RGB ដែលអាចសរសេរកម្មវិធីបានដែលអាចឱ្យរូបចម្លាក់ឆ្លងកាត់រូបបដិមាករដ៏អស្ចារ្យនៅពេលដែលព្រះអាទិត្យកំណត់។ វាត្រូវបានបង្កើតឡើងជាការឆ្លុះបញ្ចាំងពីសមត្ថភាពរបស់រុក្ខជាតិក្នុងការផលិតអុកស៊ីសែន។ ព្រៃចំណងជើងមានដែកថែបចំនួន ១៨ ដើម / ដើមដែលបញ្ចប់ដោយមានមកុដក្នុងទម្រង់ជាសំណង់រាងស្វ៊ែរតំណាងពពុះខ្យល់តែមួយ។ ព្រៃពពុះសំដៅទៅលើរុក្ខជាតិដែលមាននៅលើដីក៏ដូចជាអ្វីដែលត្រូវបានគេស្គាល់ពីបាតសមុទ្រសមុទ្រនិងមហាសមុទ្រ

ទីលំនៅគ្រួសារ

Sleeve House

ទីលំនៅគ្រួសារ ផ្ទះដែលមានតែមួយគត់នេះពិតជាត្រូវបានរចនាឡើងដោយស្ថាបត្យករនិងអ្នកប្រាជ្ញឈ្មោះអាដាមដេមឹមហើយថ្មីៗនេះបានទទួលចំណាត់ថ្នាក់លេខ ២ នៅក្នុងការប្រកួតប្រជែងប្រចាំឆ្នាំរបស់អាមេរិចស្ថាបត្យករអាមេរិក។ ផ្ទះ 3-BR / 2,5 ងូតទឹកត្រូវបានបើកនៅលើវាលស្មៅរមៀលដែលជាកន្លែងផ្តល់ភាពឯកជនក៏ដូចជាជ្រលងភ្នំនិងទេសភាពភ្នំយ៉ាងខ្លាំង។ ដូចដែលវាមានភាពស្វាហាប់ដូចដែលវាអាចអនុវត្តជាក់ស្តែងរចនាសម្ព័ន្ធត្រូវបានគេគិតតាមដ្យាក្រាមដែលមានទំហំដូចនឹងដៃអាវពីរប្រសព្វគ្នា។ រូបចម្លាក់ឈើដែលមានប្រភពថាមពលប្រកបដោយនិរន្តរភាពផ្តល់ឱ្យផ្ទះនូវវាយនភាពរដិបរដុបដែលជាការបកស្រាយឡើងវិញនៃជង្រុកចាស់នៅជ្រលងភ្នំហូដសាន់។

វ៉ាលីនិរន្តរភាព

Rhita

វ៉ាលីនិរន្តរភាព ការជួបប្រជុំគ្នានិងការរុះរើដែលត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់បុព្វហេតុនិរន្តរភាព។ ជាមួយនឹងប្រព័ន្ធរចនាសម្ព័នធ័រដែលត្រូវបានរចនាថ្មី ៧០ ភាគរយនៃផ្នែកត្រូវបានកាត់បន្ថយមិនមានកាវបិទរឺរំអិលសម្រាប់ការជួសជុលគ្មានការកាត់ផ្នែកខាងក្នុងដែលធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួលក្នុងការជួសជុលនិងថយចុះ ៣៣ ភាគរយនៃបរិមាណដឹកទំនិញនៅទីបំផុតពង្រីកវ៉ាលី វ​ដ្ត​ជីវិត។ គ្រឿងបន្លាស់ទាំងអស់អាចត្រូវបានទិញជាលក្ខណៈបុគ្គលសម្រាប់ការផ្លាស់ប្តូរវ៉ាលីផ្ទាល់ខ្លួនឬប្តូរគ្រឿងបន្លាស់ដោយមិនចាំបាច់យកវ៉ាលីត្រឡប់មកមណ្ឌលជួសជុលដែលត្រូវការសន្សំសំចៃពេលវេលានិងកាត់បន្ថយការដឹកជញ្ជូនកាបូន។

កៅអីលោហៈខាងក្រៅ

Tomeo

កៅអីលោហៈខាងក្រៅ ក្នុងអំឡុងទសវត្សទី ៦០ អ្នករចនាចក្ខុវិស័យបានបង្កើតគ្រឿងសង្ហារិមប្លាស្ទិចដំបូងគេ។ ភាពប៉ិនប្រសប់របស់អ្នករចនាគួបផ្សំនឹងភាពបត់បែននៃសារធាតុបាននាំឱ្យមិនអាចខ្វះបាន។ ទាំងអ្នករចនានិងអ្នកប្រើប្រាស់បានក្លាយជាអ្នកញៀននឹងវា។ សព្វថ្ងៃនេះយើងដឹងពីគ្រោះថ្នាក់បរិស្ថាន។ នៅតែរាបស្មើរភោជនីយដ្ឋាននៅតែមានផ្ទុកកៅអីជ័រ។ នេះដោយសារតែទីផ្សារផ្តល់ជម្រើសតិចតួច។ ពិភពរចនានៅតែមានប្រជាជនតិចណាស់ជាមួយអ្នកផលិតគ្រឿងសង្ហារឹមដែកថែបសូម្បីតែពេលខ្លះការរចនាឡើងវិញពីចុងសតវត្សរ៍ទី ១៩ …ការចាប់កំណើតរបស់ថូម៉ូៈជាកៅអីដែកទំនើបមានពន្លឺនិងមានជង់។

សំភាសន៍ការរចនានៃថ្ងៃ

បទសម្ភាសន៍ជាមួយអ្នករចនាម៉ូដល្បី ៗ លើពិភពលោក។

សូមអានបទសម្ភាសន៍និងការសន្ទនាចុងក្រោយស្តីពីការរចនាការច្នៃប្រឌិតនិងការច្នៃប្រឌិតរវាងអ្នករចនាម៉ូដរចនានិងអ្នករចនាអ្នករចនានិងស្ថាបត្យករល្បី ៗ នៅលើពិភពលោក។ មើលគម្រោងរចនាចុងក្រោយនិងការរចនាដែលឈ្នះពានរង្វាន់ដោយអ្នករចនាដ៏ល្បីល្បាញសិល្បករស្ថាបត្យករនិងអ្នកច្នៃប្រឌិត។ ស្វែងរកការយល់ដឹងថ្មីអំពីការច្នៃប្រឌិតការច្នៃប្រឌិតសិល្បៈការរចនានិងស្ថាបត្យកម្ម។ ស្វែងយល់អំពីដំណើរការរចនារបស់អ្នករចនាដ៏អស្ចារ្យ។